Waar een grote supermarkt vaak geassocieerd wordt met een afstandelijke benadering, is Albert Heijn Asten een mooie uitzondering. Wij maken het de klant graag naar de zin.
”De (zelfscan)kassa’s komen uit op het plein in het winkelcentrum. En overal zie je de karretjes rijden. Dit is ook de bedoeling. Handig, toch? De service die het hele winkelcentrum uitstraalt, staat bij ons ook altijd centraal.
Ander kenmerk vormt de infobalie. ”Bedoelt voor onze winkel, maar tegelijkertijd ook voor de hele Midas. We horen onlosmakelijk bij elkaar.”
De winkel is groter dan van de buitenkant misschien lijkt. Toch oogt de winkel knus. Klanten moeten zich bij ons thuis voelen. Dat is heel belangrijk. Voor de allerkleinsten hebben we een gratis stukje fruit.
Nog een aantal extra diensten die wij aanbieden:
Productgroepen: food, non-food, bloemen en planten, lectuur, loterijen, cadeaukaarten, wenskaarten, inname lege flessen en heerlijke verse sinaasappelsap.